Miło nam poinformować, że z dniem 10.02.2023r. uruchomiliśmy usługę „przelewu na telefon”.

Funkcjonalność ta działa w ramach usługi BLIK, która z kolei jest dostępna w Aplikacji mobilnej BSGo. Oznacza to, że aby móc korzystać z przelewu na telefon, należy posiadać bankowość internetową naszego Banku.

Przelewy na telefon są darmowe, przy czym istnieją limity ilościowe takich przelewów. Dziennie Klient może dokonać maksymalnie 15 przelewów na telefon, o łącznej wartości 1 000zł. Natomiast jednorazowy przelew nie może przekroczyć 500 zł.

Wysyłanie  przelewu na telefon nie wymaga ze strony Klienta żadnych działań, natomiast otrzymywanie takich przelewów wymaga aktywacji w Aplikacji BSGo. Należy to zrobić w zakładce WIĘCEJ – USTAWIENIA – USTAWIENIA BLIK – ODBIERAJ PRZELEWY BLIKIEM.
Kolejne kroki podpowiada aplikacja.

W przypadku pytań prosimy o kontakt, tel. 788 292 629.

Życzymy przyjemnego korzystania z usługi.