Przerwa w dostępie do usług bankowych lub jego ograniczenie wystąpi w dniach 21-24 czerwca br.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.

Termin Funkcjonalność / usługa Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
w sobotę 22.06
w godzinach 06.00-12.00
Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend
od 21.06, godz. 17.00
do 24.06, godz. 6.00
BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Transakcje walutowe Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Z wyrazami szacunku,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Żołyni