Bankowość internetowa dla Klientów indywidualnych i małych firm

Logowanie

https://ebp-bszolynia.cui.pl

Bankowość internetowa dla Klientów korporacyjnych

Logowanie

https://bank.cui.pl/zolynia_k

BSGo – nowa aplikacja mobilna – dawny mToken

W dniu 26.03.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) zastąpi dotychczasową aplikację do bankowości mobilnej mToken Asseco MAA.

Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA) to:

  • Odmieniona szata graficzna.
  • Nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu.

Zachęcamy Państwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA) ze sklepów Google Play lub App Store. Po zainstalowaniu BSGo (dawny mToken Asseco MAA), na pulpicie smartfonu lub tabletu pojawi się nowa ikona aplikacji do bankowości mobilnej, która zastąpi mToken Asseco MAA. Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.


Jeżeli chcesz kontrolować i dokonywać wszelkich operacji na swoim rachunku 24h/dobę z dowolnego miejsca w kraju i na świecie to ta właśnie oferta jest przeznaczona dla Ciebie.
Dostęp do rachunków Klienta BS w Żołyni odbywa się za pośrednictwem Centrum Usług Internetowych (CUI).

Z usługi mogą korzystać zarówno Klienci instytucjonalni, tj. osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, jak i osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz klienci indywidualni.

CUI umożliwia:

Klient indywidualny

  • aktualne informacje o saldzie i obrotach na rachunku
  • informacje o wysokości wolnych środków
  • lista operacji wykonanych przez użytkownika
  • historia salda rachunku za wybrany okres
  • informacje o lokatach własnych
  • zakładanie lub likwidowanie lokaty
  • wykonywanie przelewów

Klient instytucjonalny

  • informacje o szczegółach rachunku
  • aktualne informacje o bieżącym stanie rachunku
  • wykonywanie przelewów
  • wykonywanie operacji dotyczących lokat

Zalety i korzyści

  • zdalny dostęp do własnych rachunków i operacji
  • bezpieczeństwo i poufność
  • przyjazny sposób prezentacji danych
  • swoboda dostosowania systemu do wymagań Klientów Banku
  • możliwość współpracy systemu z dowolnym programem finansowo-księgowym
  • minimalizacja czasu spędzonego w Banku