Karta VISA Business Debetowa umożliwia dostęp do środków finansowych w dowolnym miejscu i o każdej porze. Jest to karta międzynarodowa, dzięki której, w kraju i za granicą dokonasz:

  • płatności bezgotówkowych za towary i usługi
  • płatności na odległość bez fizycznego użycia karty, np. poprzez Internet
  • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA
  • wpłaty gotówki w bankomatach z funkcją wpłatomatu
  • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA
  • wypłaty gotówki w ramach usługi cash back u akceptantów świadczących taką usługę
  • sprawdzenia salda dostępnych środków na rachunku bankowym
  • zmiany kodu PIN w bankomatach świadczących taką usługę
  • awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą

Utratę karty zgłoś niezwłocznie w jeden z niżej podanych sposobów:

  1. telefonicznie poprzez Infolinię Banku Grupy BPS pod numerem +48 86 215 50 50
  2. osobiście w placówce Banku
  3. za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl
  4. za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828

Transakcje internetowe

Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe):

  • Pojedyncza transakcja internetowa – 100 PLN
  • Suma transakcji internetowych – 400 PLN
  • Liczba następujących po sobie transakcji internetowych – 5


Komunikat dotyczący płatności kartami za granicą

Wybierasz się w podróż zagraniczną?

Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.

Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00