Karty debetowe umożliwiają dostęp do gotówki zgromadzonej na koncie przez 24 godziny na dobę. Dzięki karcie wybierzesz gotówkę w bankomacie, wpłacisz gotówkę na swoje konto we wpłatomacie, zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Wybierz kartę dla siebie:
- karta Visa Classic
- karta zbliżeniowa Visa payWave
- naklejka zbliżeniowa Visa payWave
Ww. karty są międzynarodowymi kartami płatniczymi, co oznacza, że można się nimi posługiwać w Polsce oraz za granicą.
Możliwości jakie daje karta:
- płatności bezgotówkowe za towary i usługi
- wypłaty gotówki w bankomatach
- płatności dokonywane w Internecie
- sprawdzanie wysokości wolnych środków w bankomatach
- aktywacja karty za pomocą numeru PIN w bankomatach
- awaryjna wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
Transakcje internetowe
Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe):
- Pojedyncza transakcja internetowa – 100 PLN
- Suma transakcji internetowych – 400 PLN
- Liczba następujących po sobie transakcji internetowych – 5
WAŻNE! Utratę karty można zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu:
(+48) 828 828 828
lub osobiście w banku. Telefoniczne zgłoszenie utraty karty należy potwierdzić pisemnie w banku, w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia.
Komunikat dotyczący płatności kartami za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną?
Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).
Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00